20. huhtikuuta 2015

Vaalit on nyt takana,

ja mielenkiinnolla odotellaan
mitä muutokset tuovat tullessaan.
 
Muutoksen tuulet pyyhkivät myös minun
elämässä, sillä tilasin uuden puhelimen :)
Olen pitkään taistellut android-älypuhelimia
vastaan, mutta nyt piti minunkin
antaa periksi. Olen ollut sitä mieltä,
että puhelin on vain soittamista ja
tekstiviestien kirjoittamiseen, en tarvitse sitä muuhun.
No, lapset eivät enää vastaa minun tekstiviesteihin,
kun en ole whatsupp-ringissä :)
No, puhelin on nyt matkalla, ja
olen jo ommellut sille uuden pussukan....
 
 
eilen tuli puhelinpussukka, ja tänään
tuli kaveripussukka. Pitäähän minulla
olla setti - toinen puhelimelle ja toinen
pikkutavaratilperhöörille.
Nyt, kun vain sitten oppisin käyttämään
uutta puhelintani - voi mennä aika kauan
ennen kuin osaan oikea oppisesti
whatsupp´lla :)
 
Maritta
 
 


3 kommenttia:

Tilkkureppu kirjoitti...

Kivat pussukat olet tehnyt puhelimelle ja muulle pikkutavaroille!

Marle kirjoitti...

Kyllä nyt on kännykän hyvä tulla uuteen kotiin, kun on petipaikka valmiina. Ja varusteille omakoti. Pirteä punainen on hyvä, sen löytää helposti.

Anne kirjoitti...

Ihanat pussukat! Nyt lähti meikäläisenkin farkut purkuun!