19. elokuuta 2013

Sisäkattoremppa on tehty....

mutta huoneremppa jatkuu nyt tapetoinnilla. Ja siihen hommaan
tarvitaan vielä minun isoa ompelukonepöytää.
Harmi, sillä en tiedä mihin nurkkaan
purkaisin pöydältä tavarat pois :)
Täytyy turvautua taas niihin isoihin sinisiin kasseihin.
Huomenna minulla on vapaa päivä, pöytä on raivattava tuolloin.
Samalla joudun myös tyhjentämään ison arkistokaapin
käsityölehdistä - osan laitan kyllä ihan kierrätykseen, mutta osan
haluan vielä säilyttää hamaan tulevaisuuteen :)
Kaikesta en pysty luopumaan kerralla -
sisäinen hamsraajaminäni kärsii liikaa.
 
Ihan kaikki aika ei ole mennyt remppa- tai virkatöissä.
Aloitin tekemään vähän mallitöitä kassäkerhon lokakuun
kuukauden teemaa ajatellen.....
 
 
teemme silloin nimittäin koruja. Näistä villahuopamerkkauskokeilusta
tulee rintaneuloja. Lisään osaan vielä helmiä, ja
 kiinnitystä varten pintoihin rintaneulan.
 
Kässäkerhossa on elokuun teemana keskeneräiset käsityöt, ja minä
päätin jatkaa teeman mukaisesti harjoittelupintaa, jossa
olen harjoitellut shisha-pistoa. Olin ajatellut tästä
pinnasta pussukan koristetta......

 
Minulla oli pari yövuoroa menneenä viikonloppuna.
Ei koskaan pitäisi ommella väsyneenä :)
Ajattelin eilen, yövuoron jälkeen peruspinnan ompelun
vievän ajatuksia pois töistä, mutta huonosti kävi.....

 
huomasin pinnan ollessa näinkin valmis, että olin asetellut raitakankaan palat
ihan -miten-sattuu. Tarkoitus oli, että raidat kulkisivat aina samaan suuntaan :)
No, en jaksa ruveta purkamaan pintaa, joten se saa kelvata virheineen.
 
Ihania ylläreitä on tipahdellut postilaatikkoon......

 
JUJU-kerhon kirja oli hetken mielijohde - neulatyynyjähän ei koskaan ole liikaa.
Lapsuuden ystäväni lähetti minulle omia hetken mielijohdeostoksiansa niiden
käydessä hänelle tarpeettomiksi. Hän oli jossakin
vaiheessa ostanut yhden merkkausmallin ja eri kokoisia hexagonmallineita. 
Kaikki tulevat tarpeeseen minulle - jonakin päivänä :)
 
Tilkkutie- blogin pitäjän kanssa vaihdoimme vähän kankaita. Hän sai
minulta palan karttakangasta, ja minä sain häneltä kivoja vastalahjakankaita.
Vähän jo mietin mitä teen mistäkin palasta. Nauha on niin kaunista, että
sitä tuskin uskalla mihinkään tuhlata :)
 
Siis huomenna siivotaan ja käydään illalla kässäkerhossa jatkamassa
shisha-pistoja, pari pvää virkatöitä aamuvuorossa, ja loppuviikko
yövuoroa. Ja niitä remppahommiakin pitäisi jatkaa -
nyt taas tarvittaisiin vuorokauteen lisää tunteja...... Maritta
 


Ei kommentteja: